Περί βρώμης ο λόγος!!!

Δε φανταζόμουνα ποτέ ότι η βρώμη θα γινόταν μία από τις αγαπημένες μου γεύσεις! Τελικά έχει μεγάλη σημασία να βρεις αυτό το κάτι που θα κάνει μια “αδιάφορη” γεύση να απογειωθεί! Ε ναι, δεν είναι νόστιμες μόνο οι σοκολάτες, τα τσιπς, οι πίτσες. Μπορούν να είναι πεντανόστιμες και τροφές με πολύ υψηλή διατροφική αξία! Περί βρώμης ο λόγος λοιπόν!

Κρέπες με βρώμη!

Το αγαπημένο μου πρωινό είναι οι κρέπες. Όχι όμως οι κρέπες με αλεύρι, οι κρέπες με βρώμη! Πανεύκολη και πολύ γρήγορη συνταγή:

Ανακατεύουμε σε μικρό μπωλ με ένα χτυπητήρι: ένα αβγό, ένα φλιτζάνι γάλα (κατά προτίμηση γάλα αμυγδάλου, το αγελαδινό γάλα δεν προσφέρει πια κάτι) και ένα φλιτζάνι βρώμη(νιφάδες ψιλές, το πίτουρο).

Γίνεται ένα μείγμα ούτε πολύ παχύρευστο ούτε πολύ αραιό. Το ρίχνουμε σε αντικολλητικό τηγάνι (άλλεψε το με λάδι και σκούπισε το με ένα χαρτί). Αφήνουμε να ψηθεί 3-4 λεπτά (μέχρι να καταλάβουμε ότι έγινε συμπαγές το μείγμα).

 Αναποδογυρίζουμε, το αφήνουμε 2 λεπτά και έτοιμη η κρέπα! Σερβίρουμε με μέλι και κανέλα(πάντα Κεϋλάνης, η άλλη απλά δεν είναι κανέλα) και…μιάμι!! Φυσικά μπορείς να βάλεις σοκολάτα, ξηρούς καρπούς, αποξηραμένα, ό,τι σου αρέσει!

  Πεντανόστιμη και υγιεινή επιλογή πρωινού ή απογευματινού! Παίξε με τις αναλογίες και τους συνδυασμούς. Φτιάξε μικρά κρεπάκια σαν pancakes αντί για μία μεγάλη κρέπα. Ο συνδυασμός βρώμης, κανέλας, μελιού δίνει μοναδικά οφέλη στον οργανισμό μας!

Γιατί βρώμη;

Πολλά τα οφέλη της βρώμης και γι αυτό θα την προτιμήσουμε από το αλεύρι ή από τα άλλα δημητριακά (τα οποία έχουν πολλή ζάχαρη και όχι μόνο).

Περιέχει πολλές φυτικές ίνες, πρωτεϊνες, βιταμίνες και μάλιστα του συμπλέγματος Β, ιχνοστοιχεία, μέταλλα, σίδηρο. Είναι αντιοξειδωτική, κάνει καλό στο δέρμα. Ρυθμίζει τα επίπεδα σακχάρου. Είναι αντικαρκινική. Βοηθάει στην οστεοπόρωση γιατί είναι πλούσια σε ασβέστιο. Βοηθάει στην απώλεια βάρους. Βοηθάει στο καρδιαγγειακό. Συμβάλλει στη μείωση της χοληστερίνης. Δίνει αίσθηση κορεσμού, δίνει ενέργεια. Πλούσια σε υδατάνθρακες, τους καλούς όμως, αυτούς που απορροφώνται αργά και που δίνουν τα καλά λιπαρά στον οργανισμό.

Πώς αλλιώς τη χρησιμοποιούμε;

Φτιάξε μπισκότα, κέικ, μπάρες αλλά και μπιφτέκια με βρώμη αντί για αλεύρι και τριμμένη φρυγανιά.

Βάλε την πάνω από σαλάτες ή πάνω από γιαούρτι.

Βάλε σε ένα μπωλ βρώμη (μεγάλες νιφάδες), κράνμπερις, μπανάνα, καρύδια ή αμύγδαλα και στίψε πάνω τους ένα πορτοκάλι. Αν θέλεις πρόσθεσε λίγο μέλι. Super ενέργεια για το ξεκίνημα της ημέρας.

Εάν τη βάλεις στη διατροφή σου, πίστεψε με, δε θα την αποχωριστείς ποτέ!

23 Shares
Share: